första dan på gymnasiet.

Häääj! :)

har varit hemma ett tag men inte riktigt orkat blogga, är skit trött.
det gick faktiskt bättre än vad jag förväntat mig, trodde jag skulle bli mobbad och helt utanför vilket jag faktiskt inte blev. Haha :)

när jag kom dit däremot var jag livrädd, visste inte vart jag skulle så följde efter några tillslut. men hamnade rätt. jag ska börja M10A haha vet vad min klass heter wooho:D
faddrarna kom idag också, det var det värsta jag någonsin varit med om, det kom in en fadder och bara: Finns det någon Julia stenberg? Julia Stenberg? då önskade jag att jag inte fanns, kan jag lova. tillslut gav jag med mig haha...läääskigt. men det var inte så farligt dem snacka bara lite med mig. men efter de vart dem ass dryga mot mig. jag och två tjejer till stod och smsa och så tvingade dem oss att bära en filt på tre pers xD
ser inte fram emot nollningen, eller jo.
men det var skit roligt faktiskt. efter skolan följde jag, Molly och Tintin till tåget. skit schyssta tjejer som jag precis träffat :) sen träffa jag kenny & christoffer. sen åkte jag hem.

och nu ska jag se klart på en film och sen sova. ska upp vid halv sju för att åka till Kenny :) jag är ledig imorgon. haha gör vadsomhelst för honom...jag är för snäll helt enkelt.

Natti natti*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0