Lördag!

Hej :)

sjukanmälde mig i torsdags med, mådde inte alls bra.
åkte hemtill åtvid senare och träffade Theresa en stund och sen kom Malin. Drog hem till pappa och gjorde 
ordning mig. skulle träffa lite släktingar från USA. Pappa skjutsade mig till malin runt 8 och så snackade vi massa och bara tog det lugnt :)

Igår gick jag till skolan, var slappt såg på en dokumentär och sen åkte jag, sofia och alex bil till ikea, käkade och byte lite grejer :) skit roligt :D
sen hade vi sista lektionen psykologi alltid lika roligt :D
åkte hem sen och träffade malin och theresa igen, jag färgade håret på theresa och chillade.
sen drog jag hemåt och så kom max så käkade vi och tittade på film :D

han åkte hem förut och jag har duschat och försöker få liv i Malin, vill hitta på något innan mina gäster kommer. ska bli firad av min pappas släkt idag :D MYYS!
men men baba:*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0