om torsdag

har inte hunnit blogga men nu så :D
i torsdags kom Theresa till min skola och vad med på en lektion sen gick vi runt på stan en stund 
och sen åkte vi hem :)
jag duscha och shiet sen ringde malin och bad mig komma till hennes skola, så jag skynda mig och drog dit.
så handlade vi inför kvällen :)
drog sen till theresa och snackade lite och sen vidare till Malin :D
började göra mat vid 6, gjorde kebabtallrik mööööms! :D
skulle kollat brynäs-växjö matchen men malin hade inte canal+hockey så kollade på färjestad-hv71. 

vid halv 9 kom robin uppspringandes och frågade om vi skulle till willys, så vi hänkade och får spontant för oss att färga malins hår svart. aja vart assbra, satt ju och väntade på reprisen för brynäs match som börja 11. vaa grymt svårt att inte kolla facebook och shiet bara för att jag inte ville veta resultatet men visste att de blev 1-1 bara inte vem som vann. aja satt där alla fall och kolla reprisen. visste ju att brynäs gjorde 1 målet efter 31 sek sen skulle de inte hända något förens sista perioden. sista perioden drar igång det är 2min kvar på den och helt plötsligt försvinner matchen. jag tittar på malin börjar skrika och ba vaaafan?? joo då hade ju matchen dragit över på tiden och programmet efter börjar. asså trodde jag skulle dö. 
har jag suttit här i en och en halvtimme i onödan, jag ville ju se straffarna!
ae fyfan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0