heldag hos Kenny :)

Häjsan.
känner att jag inte direkt varit så insatt i att blogga idag. åkte ju sjukt tidigt till Kenny imorse, tänkte skriva ett inlägg där men då gick åskan eller deras internet dog så då vart det lite svårt.
Ehm annars gick jag upp vid halv sju och tåget var försenat så jag tog en buss istället, sen tåg och så träffade jag Kenny vid tågstation. Han hade med sig hundarna så var ute med dem lite, sen drog vi hem och började titta på massa filmer :) myysigt när de är så dåligt väder. Gjorde inte så mycket förutom myste och titta på film.
åkte hem vid 7? tror jag :) haaha men kom hem vid 10 nästan, käkade lite och så duschade jag. Har ju skola imorgon som man måste orka sig upp till. ååhh orkar verkligen inte de. Haha men det är roligt nu när man har ny klassisar och så :) men ae nu ska jag göra ordning mig för sängen.
Natti natti :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0