helt fel,

det där inlägget som kom in idag med rubriken: god morgon, god morgon skulle komma upp igår. så det vart lite fel. haaha men alla fall, sovde hos anna tills idag rätt skönt :) vart rätt sent igår och somnade inte förens efter 12, sen ska man ju upp vid typ halv sju. Blää, varför orkade man sig upp dom första skoldagarna och inte nu?

sitter i skolan och har svenska, skriver porträttskrivning, vilket är grymt roligt ;D
låter kanske boring men jag älskar att skriva så. Jag skriver om Tobias en kille i klassen och så ska man intervjua och göra det så intressant som möjligt, rätt svår uppgift tycker jag men det ska nog bli bra :)
kanske ska jobba vidare så jag inte slantar efter ;D

Pööösshej från infokomp;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0