hemma efter en nollning på stan;)

min dag började som världens mardröm men det vart bättre sen.
kommer inte ihåg så mycket som vi gjorde i skolan, förutom att jag och Sofia skulle försöka gå till tyskan för första gången på hela veckan, men vågade inte gå in i klassrummet ju, som jag skrev i förra inlägget :P
men efter skolan så åkta vi hem till Sofia och hon byte skor och så drog vi hem till mig och chillade, gjorde ordning oss och så. Sen bar det av tillbaka till stan, där träffade vi Molly och Tina. Så gick vi till skolan och det var bara 7st från min klass som gick på nollningen men vi var ju med hela skolan som tur var. Det bar av till berzan först där vi körde jag har aldrig men sen kom polisen så alla drog till valla? och var där och körde lekar och vart målade i ansiktet. Sen drog vi oss till stan där det var fullt med nollor och poliser, kommer inte ihåg så mycket mera..
tog bussen vid halv 12 och nu ligger jag i min älskade säng som jag längtat till hela kvällen;D lägger upp bilder från idag imorgon ;)

ska kolla på filmer på tv:n och sen sova :)
Nattifnatti:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0