mot sängen.

Sitter på sängen och har snackat med Kenny och packat upp massa eftersom jag inte varit hemma på flera veckor. usch känns inte bra att börja på en ny skola imorgon med nya människor och ingen som man känner. men det är bara att bita ihop och kämpa sig igenom dagen, ska börja på infokomp, journalistik jag har alltid drömt om att bli författare/journalist. Så det kommer bli roligt, bara man hittar kompisar.
Pappa muntrade upp mig förut och sa att jag säkert inte kan bli mobbad dom tre första dagarna. det kändes bra..tack för den. aja nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon :)
God natt :*


Kommentarer
Postat av: anna

haha. härligt peptalk ;)

2010-08-15 @ 23:11:38
URL: http://awho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0