nollning

förlåt men hade ingen ork att skriva igår kom hem rätt sent, grillade med faddrarna en stund.
ehm kan säga att jag blivit redigt nollad idag. haha :)
första lektionen hade vi svenska, rätt soft skulle bara skriva lite om sig själv och varför man valde infokomp.
efter det hade vi engelska test, lite roligt att alla var inne på facebook samtidigt xD
aja provet gick väl bra tror jag :)
hade lunch efter provet, rätt skönt att behöva gå ut och in till stan för att äta. Få lite friskluft och så, tog hissen upp som vanligt haha latisar xD
kom nästan försent till matte provet, men vi hann och det gick inte lika bra. Usch hatar verkligen matte.
efter matten var de fadderverksamhet, rätt roligt. var tvungna att ha på sig, gummistövlar, shorts, vår vita tröja, cykelhjälm och underkläder på det xD har tyvärr inga bilder på det :(
vi tågade genom stan och sjöng infokomp låten. sen vart det lite lekar och så. Haha men det var chill.
Gick till rese sen och möte upp Kenny en putte stund :)
så åkte jag hem och här är jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0