skola skola skola :)

Häääj :)

Hann inte att göra ett blogginlägg imorse så gör de nu. Försov mig lite så kom nästan försent till bussen men mamma fick köra rally ;D
haaha fett kul :)

som första lektion hade vi arbetsätt och lära men sen kom jag och sofia på att vi ska ha tyska så vi skulle bege oss dit men vågade inte gå in i klassrummet så stod utanför och hade skrattanfall. Sen så visste vi inte om vi stod utanför tyska rummet men jag tittade in genom "fönstrena" och bara: Joo det är tyska för den där tjejen gick i min tyskaklass i min förra skola. Pinsamma var att tjejen tittade bakåt och såg mig, haha vinkade och började garva som fan. Så vi sket i tyskaklassen och börjar på måndag istället, så vi åkte hiss nästan hela den lektionen haha men sen vart vi trötta.

och nu har vi multimedia, haha och våran lärare försov sig. pinsamt.
men ska lyssna nu.
Baba :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0