23 december

Jag är inte död, haha :)
usch vad dålig jag är. men vad kan man säga, har varit hos kenny sen 18 december och har inte haft något internet :s döööö! Nej ;D
men det har varit rätt hårt faktiskt, svårt att göra något utan internet. Jag slutade skolan den 22 december tror jag, eftersom att jag går på en friskola gör vi massa roliga saker på avslutningar. T ex så körde vi gh, singstar även dubbidu och andra roliga lekar :D
jag skulle vunnit på singstar om inte en trea hade sjungit precis efter mig med en låt på 4 min xD
typiskt -.-

efter skolan begav sig OLOF till Sofia myspys, drack glögg och byte julklappar. haha jag fick en bok "sexikon" rolig att läsa kan jag lova. finns massa saker där i som jag inte visste fanns.
men sen drog jag vidare till Kenny då. Vi har mest bara tittat på film och myst lite. idag var vi eldvakter hos hans syster, vart att spela xbox 360 och lite. Fick även öppna mina julklappar av honom :) visar sen vad jag fick :)
måste nämligen packa nu. mamma kommer och hämtar mig snart.
PÖSSEN:*
DET ÄR JUL IMORGON!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0