allt händer på fredag.

usch hittade inte super mario! vart rätt ledsen.
men jag får nog en chans till någon gång ska ni se :D

jag är så himla trött, idag hann jag inte äta lunch för jag sprang omkring i hela skolan och letade efter sofias skåpsnycklar. men vi fick ändå gå till sanne och be henne knipsa av låset, sen finns inte nycklarna i låset så vi fick springa omkring och leta leta och leta.
sen hittar vi dem på vår mentors plats. fyfan så himla trött och hungrig jag var, vi mensade lite på varandra.
men det gick över sen.

hade även so prov, det gick väl rätt bra faktiskt. min bästa vän malin vill att jag ska hänka med på en fest i värna men jag känner verkligen inte för det. men vad gör man inte för kompisar? så vi får se om jag följer med eller stanna hemma. Haha gud vad tråkig jag låter men har haft så jäkla mycket för mig, varenda helg händer någonting och för en gångs skull kanske jag bara kan slappa.

I'm out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0