klarar det inte.

jag orkar verkligen inte med något, är skoltrött och allmänt tråkig.
jag verkar skita i plugget också, hur bra är det på en skala? Varför händer det mig nu? När jag behöver plugga som mest. Ångest inför lovet kanske?
vem vet.

jag orkar inte med lucia framträdandet ikväll men tänker att snart är den här skiten över, ett sista framträdande så slipper jag det.
jag har so prov imorgon också, kanske bäst att börja plugga men har verkligen ingen ork till det men jag tänker inte faila på något prov innan lovet. ALDRIG!

jag ska plugga fram tills jag måste gå till lucian om inte Malin smsar snart och ber mig att gå till Felix då blir det att gå dit och försöka plugga eller hitta på något annat.

Kommentarer
Postat av: molly

you can make it :D <3

2010-12-16 @ 22:03:36
URL: http://kungkeopspyramid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0