ni har problem!

missade min svenska lektion imorse, great. Hann till engelskan som bara gick skit. Hade grymt roligt med tjejerna, skönt att dem kan göra mig glad.
men så är det ju klart att någon ska trycka ner mig som vanligt.
jag skulle hem efter matten så packade och shiet och drog sedan ner mot bussen och jag måste gå enda bort på B-sträckan och när jag går förbi en busskur skriker några jäkla turkar fjortis till mig men jag fortsätter bara gå medans dem slänger ut mera dumma ord efter mig. Vart fett ledsen, vad har jag gjort dem? Hur i helvete vågar dem kalla mig fjortis. där försvann min glada dag.

åkte alla fall hem och möte malin, sen gick jag till kulturhuset för att lussa och så fick fika och massa och stack hem. ska plugga lite sen blir det att dra till Felix och Malin tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0