partynisse.

åh kom hem för ett tag sen eller nej för några minuter sen.
tjena. håller på att nyktra till nu, bra förebild jag är.
På festen hände det massa, par gjorde slut, ett par förlovade sig och folk kom fram och sa att jag blivit jätte smal :D
blir så himla glad :D
festen var inte så tråkig faktiskt, så jag är glad över att folket övertalade mig :D

nej usch, när jag kom hem låg det en lapp på sängen att vi skulle in till stan vid halv 10 och om jag ville följa med skulle jag vara uppe innan dess. Man bara åååhh jag vill följa med men ska upp om mindre än 6 timmar då och just nu känner jag verkligen inte för det.
ska lägga mig snart, dricka lite cola och äta stjärnor till en bra film:)
hörs senare idag ;D
ni får ingen bild, ser ut som ett freak xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0