sent på julafton!

Gud, är så himla trött. gått upp så tidigt och åkte hem så tidigt :o
jag åkte hem från pappas släkt vid 11? tror jag. fast kände inte direkt för att vara kvar där, mådde allmänt dåligt och ville bara hem för att snacka med Kenny.
just det, fick inget paket av jultomten heller :o fett besviken men jag hoppade mig upp i tomtens knä alla fall :)

min efterlängtade lax fick jag äta efter jätte lång väntan men jag överlevde ju :)
haha jag mår inte dåligt heller, jag brukar ju ha oturen att bli sjuk eller spy på julaftons kvällen på grund av nervositeten (a).
haha jag tog kort på de flesta sakerna jag fick men Johanna tog ju med sig systemkameran så fick ta med mobilen. världens sämsta kort.
didriksons jacka
smyckes träd
carpe diem halsband, fett najs ska ju tatuera in det där någon dag! :D
smink :D
Lady Gaga tröja :D
bobbys produkter :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0