snart kommer jultomten!

Usch nej snart måste jag lägga mig eller alla fall försöka. Blir jämt så himla nervös när jag vet att det snart är jul!
bara ca 40min kvar.... uuuhhh har en julstrumpa hängandes på dörrhandtaget och imorgon när jag vaknar så kommer den vara tjock! älskar jul och jultomten! det är fan det bästa som finns. haha är som en 5åring (a).
tomten är julens höjdpunkt.
ska snart försöka smyga mig till granen och klämma på lite paket (a), om inte mamma och johanna håller vakt framför tvn. brukar vara så -.-
men det gör inget då har jag tid att klämma imorgon, jag kommer väl vakna runt halv sju som vanligt och det betyder att jag är först upp!
Moohaha! hmmm lite underligt att jag är på tomtens snälla lista när jag är rätt ond (6).

Kommentarer
Postat av: anna

du är inte på tomtens snäll-lista egentligen, vi smugglade dit dig så du inte skulle bli besviken..

2010-12-24 @ 00:17:29
URL: http://awho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0