bakfull?

God morgon,
eller vaknade vid sju imorse av att kenny var törstig så fick gå och hämta apelsinjuice till honom, vid 20 över 7 så vart vi hungriga så vi gick upp och käkade fläskfilé med potatisgratäng. Möööms :) när vi skulle lägga oss igen hade lena precis gått upp så jag vart skit rädd när hon stod där i hallen. Blä. Sen gick vi och la oss igen.

vaknade vid halv 1? och var tvungna att göra ordning oss och jag städade mitt rum lite. Jonas ( halvbror typ ) hade "kalas" haha eller hur man säger här, han är 26? kanske. Aja firade honom och lite sen skulle Kenny hem, hans pappa hämtade honom vid willy:s parkeringen så jag följde honom en bit sen gick jag tillbaka och tittade på "forever strong" en skit bra film :) nu sitter jag och pluggar :) sen blire kanske Joossan :)

får se om jag får tag på bilder sen igår/idag.
Puuussen :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0