inte min dag idag..

först så försov jag mig, skit bra. tryckte på snooze men den gick inte på, den ska gå på var 10 minut. vaknade av att sofia ringde mig och då var klockan halv 10? och min lektion började 9.50 bra jobbat där. Vart att väcka kenny och springa ner och duscha och göra ordning mig. packade och skyndade mig verkligen medans kenny bara: ta det lugnt.
så jag fick helt enkelt missa första lektionen och komma till lunchen så när vi står och väntar på bussen som ska komma 10.53 står det att den är försenad till 10.59 och sedan 10.02 men sen ändrade dem igen till 10.08 för att dem släppte förbi ett x2000 tåg. bläääää och när vi kommer till rese så står det att våran buss går om 10 min, man bara va fan!? och när bussen kommer så åker den ifrån oss, fett sur.
så fick vänta på en till buss.
men sen hamnade jag ändå vid subway där mina underbara flickor var och sofia var snäll och hade köpt mat åt mig :)

sitter och har multimedia nu till halv fyra rätt skönt att sova hos pappa ikväll :)
slippa stressa och shiet.
skönt att veta att man äntligen beställt smink också åååhh najs :D
nej men nu ska jag försöka förstå det här ;D
PÖÖSSEN:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0