Oj Molly hade rätt...

igår hade jag rubriken datakunskap/ två bilder från fotograferingen. vi hade webbdesign så borta var jag asså xD
pinsamt. haha ;D

jag, sofia  och molly stannade kvar efter skolan ett tag, sen drog sofia så det var bara jag och molly kvar haha vi hade skit roligt framför facebook och molly satt och visade söta killar, alla fall såna hon tyckte var söta ;D
hahaha nej dem såg väl bra ut, ae var lite roligt när stoffe än av våra lärare kom in och vi bara sitter där och: OMG såå himla söööt!! AHHHH! stoffe bara glodde och gick därifrån haha xD
sen gick vi till rese för jag skulle träffa kenny där och molly skulle med en buss. kennys mobil har gått sönder också, är vi förvånade? NEJ!

när kenny kom drog Molly med sitt tåg och Kenny & jag möte upp Marcus och Peter. Sen drog vi hem till Kenny och fixade oss och sen blev det ner till Charlie, vi skulle till Elon för fest men sen när vi väl skulle dra ville vi inte dit. Och jag hade rätt, vi fick stå ute i kylan och frysa ihjäl oss!

som tur var fick vi skjuts hem av Mattias pappa schysst, när vi kom hem skulle vi laga mat köttbullar och pommes blääää, skulle varit hamburgare och pommes men fanns ingen. Kenny lagade maten och jag tittade på "13 snart 30" skit bra film:) fast jag somnade (a).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0