det stör mig.

Jag har inte bloggat för att jag inte är på humör, jag blir bara så jäkla trött på en del människor. som idag t ex när jag står i matkön så står det ett par jäkla turismare bakom mig och drar mig i håret och säger lösis till mig. Va fan är det för jäkla stil? Blir så fitt irriterad, rör inte mitt hår för i helvete.
Sen står dem och putar på mig också, men jag som är så snäll vågade inte säga till.

sen när jag sitter på en föreläsning får jag sms av en kompis att på lucia kandidat affischen har någon ritat över mig och skrivit ett namn. Jag fattar inte vad jag har gjort människor. Jag tänkte dra mig ur men nu är det försent, eftersom att kompisar till mig har sagt att dem redan röstat på mig. Men jag orkar seriöst inte med det här längre. 

Jag valde en skola i linköping för att komma ifrån det men när jag väl går i linköping blir allt bara mycket värre. Jag hatar TURISMARNA ! Bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: anna

idioter till människor .. <3

2010-11-11 @ 18:12:30
URL: http://awho.blogg.se/
Postat av: mizthanguyen

Heisan, var gärna med och tävla om att bli veckans blogg. Den avslutas på söndag, lycka till. Jag önskar dig en fortsatt trevlig kväll! :)

2010-11-12 @ 23:50:48
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: Klarare!

Du vet nog inte vem jag är, men du, strunta i turisterna när de gör sådär (dom är ju nästan aldrig i skolan iallafall) eller hur? ;)

Jag valde också Linkan för att "komma ifrån" hemkommunen :) Tänk på att det finns många klarare som är mycket snällare än så! Kram på dig :)

2011-05-31 @ 22:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0