god kvällens.

Tjaabba.

har inte hunnit skriva idag så passar på nu.
imorse vaknade vi vid 12 trodde vi och mamma skulle hämta oss vid 1 och skjutsa in oss till åtvid så skulle vi dra till kenny. Så började städa efter "festen" igår, fyfan. Aja så vart vi klara rätt snabbt och så ringer mamma och säger: ni har väl inte glömt att ställa tillbaka klockan. Åhh fyfan haha xD
aja vart ju klara rätt snabbt allafall.

åkte hem till pappa sen och käkade thaimat? tror jag det var ;D
muuums skit goott och starkt, sen skjutsade dem in oss till stan och så vart de att dra hem till Kenny och göra ordning sig. Sen när jag stod och gjorde ordning hoppade kennys pappa fram utanför fönstret höll på att skita på mig, sen kom han in och skrattade åt mig, taskigt.
medans jag står och sminkar mig, så kommer han igen från ingenstans och börjar prata med mig och då hoppar jag till igen. vaddå lättskrämd? -.-

åkte in till stan och tittade på " Saw 7 i 3D" gryymt äcklig, kan erkänna att jag höll för örona och ögonen ibland (a). hahaa hatar ju skräckisar. men den var grymt bra för de.

sittr hemma hos kenny nu och är grymt trött. haha funderar på att sätta på en bra film och sen sova. låter gööött :D

Natti natti :*

anton och jag igår på halloweenfesten :)
(hjärterdam och läskig snubbe? xD )

kenny och jag :)
( fjoooooooooooooortis jag gjorde sminket aah ;D ).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0