jag är precis som alla andra...men ändå inte.

Hääj, har inte haft orken eller viljan att blogga. det har hänt för mycket .
förlorat en nära person, som jag bara vill ha tillbaka som jag egentligen inte borde vilja ha tillbaka. men allt jag gör är att såra och hata.
jag ångrar nästan allt jag gjort dem senaste dagarna. alla fall mot dig <3
jag mår fysikt och psykiskt dåligt med, är sjuk och så vill jag bara försvinna, jag vill vara liten igen då hade man inga problem alls.
nu är det som att jag söker och skapar problemen.
jag är bara trött på allt.

Kommentarer
Postat av: Erlingleah

Great work,webmaster,nice design!

2011-10-05 @ 07:56:28
URL: http://erlingleah.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0