P L U G G !

Det är fan allt jag gör om dagarna, pluggar. fy fan men ändå skönt att få det överstökat :)
eftersom att jag säkert inte kommer plugga något över lovet, ska väl för mesta dels umgås med bääääjbisen :)
så det lär inte blir så mycket plugg om han inte somnar såklart (a).
har fortfarande 2 svenska saker jag ska göra klart, tänkte fixa dem idag på svenskan.

men om ni läste första inlägget missa jag bussen och svenskan -.- typiskt mig.
fast svenskan är ändå ganska lätt så lär inte ta så lång tid :)
ska även läsa en bok, just nu är jag på sida 240 och jag ska till 320 till lovet är slut. tror jag kommer klara det men lär bli tajt.
Ae nu måste jag plugga vidare, har tyska glosor imorgon ;)
PÖÖÖÖSS:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0