plugg.

usch, vart tvungen att sminka mig och shiet för fotot till luciakandidat grejen.
vill verkligen inte längre. mår bara allmänt dåligt.
men det gick väl rätt bra alla fall.

vart att åka hem till mamma sen och försöka plugga, vilket inte går så himla bra. vart att dricka varm oboy och te :) mööööms ;D
nu sitter jag framför tvn och fryser arslet av mig, funderar på att gå och lägga mig.
men tanken på att vakna upp helt ensam ute på landet finns inte, vill inte .. blää hata att vara ensam..
bild på mig, min nya frisyr och färg :D

Kommentarer
Postat av: batman

finast :)

2010-10-18 @ 22:17:07
Postat av: Daniel

Snart är du min och du kommer aldrig vara ensam i mörkret :L

2010-10-18 @ 23:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0