sööndag.

usch äcklade hatade söndag. Regnar och allt är bara blääää..
har haft världens skönaste helg typ, åter hämtat mig och shiet. nu är jag redo för skolan, tror jag.
bara att jag inte är helt frisk, förväntade mig att kenny skulle klaga på mig när jag låg och hostade om nätterna men det gjorde han inte :)

kenny fixade photoshop till min dator så kan säga att vi suttit och nördat det nästan hela helgen ;)
gryymt roligt är det alla fall :) börjar lära mig det nu, bättre än vad jag gör i skolan.

bääjbisen åkte hem för ett tag sen också, blää vad jag saknarn. hade krig förut där idomin vart inblandad och bara för att jag inte är lika stark som kenny kan man säga att jag förlorade och jag hatar att förlora så vart lite sur på han (a). du vet att jag älskar dig !

vart dansträning idag också, fan så dåligt det gick för mig i början...sen tog jag av mig glasögonen och det gick mycket bättre, tror jag var nervös eftersom att det är första gången han såg mig dans och sjunga, fast vågade inte sjunga så högt... haha;D det sätter sig väl någon gång ;)

Dags att plugga lite, hörs imorgon ;D
Nattifnatti :*

före och efter bilder.


bild jag gjorde om! :D

bild på mig och kenny :)

Kommentarer
Postat av: kenny

Älskar dig med, mest :)

finaste bilderna :D<3

2010-10-25 @ 22:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0