24 september 2010

Hääj. lite bloggtorka kanske, sovde över hos kenny onsdag till torsdag så hann inte blogga hemma hos honom. vill inte vara osocial. ehm vad gjorde vi? han lekte med sina hundar och så tittade vi på en häst. innan så hade kenny vart på möte med sin mamma och lite, jag fick sitta i bilen och plugga matte men somnade efter 10min och vaknade av att Kenny ringde mig (a). hahaha ;d sen när vi skulle till skolan igår så putade kenny typ ut mig ur sängen och så gick jag upp och gjorde ordning mig. sen kommer han ner och säger att vi borde cyklat nu. Och han har inte ens gjort ordning sig. Smaaart. nej! aja missade inte tåget och kom i tid. igår var jag hemma och pluggade, måste plugga över hela helgen säkert. får se vad som händer. Ska ha multimedia nu. Pöösshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0