God morgon:)

Sitter i datasalen och ska ha grafisk kommunikation snart, jag&sofia ska nog redovisa snart också. Och vi är typ inte klara, bra bra. No!
Haha vi får se hur det blir med det. har haft samhällkunskap och bara pratat om valet och skit. orkar inte bry mig om det längre. så sofia och jag satt och lekte och gjorde pappers loppor. Haha vi vet hur man gör så man har roligt ;D

usch imorse ville jag inte gå upp heller, ville bara sova & sova. gjorde ju klart en svenska grej igår och hann inte plugga det jag behövde. men klarar mig får göra det idag. om jag orkar. råkade somna på bussen också, hatar verkligen det, blir bara tröttare då.

Ae ska nog dra nu,
Puusshej

haha sofia och jag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0