jag ska bli bättre

Jag vet jag suger på att uppdatera bloggen, jag vet det. Försöker bli bättre på det, men känner mig så dum om jag ska börja blogga hos pojkvännen. vilket jag försökte igår medans han var på toa? tror jag, hade inte ens börjat för ens han var tillbaka så sket i de ;)

så jag var hos kenny hela helgen om ni inte förstod det, i fredags så gjorde vi inte så mycket typ åkte till Mantorp för att köpa pizza som vi skulle käka till idol. Råkade somna till idol vet inte hur jag lyckades med det. Sen somnade vi vid halv 10? eller något på en fredagkväll. jag är chockad.

lördags vaknade vi skit tidigt typ 8. kommer inte ihåg vad vi gjorde då faktiskt xD typ följde med och handlade mat vid 12, sen skulle vi ha filmkväll, så tittade på Iron Man 1 & 2, konstigt nog tyckte jag dem var bra, haha ;D

söndag så vaknade vi skit tidigt igen, hatar när kenny ska väcka mig håller för näsan så jag inte kan andas. taskmört. aja vart att gå upp och duschade. sen tittade vi på Little man, skit bra film garvade ihjäl mig. fan kommer inte ihåg vad vi mer gjorde. saknar bäääjbisen massa :( <3

kanske inte världens bästa bild men whatever ;)
älskardig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0