man vill inte vara där jag är just nu..

eller jo kanske ;)
ligger i sängen med datorn i knäet menade bara att jag typ har 40 glosor tills imorgon med engelskan och jag kan det typ. men är så rädd att jag kommer glömma bort varenda ord imorgon. Det skulle inte vara så jätte roligt kanske;D
hade möte idag efter skolan med TDS synd att inte alla vara där, saknar dem så grymt mega mycket :(
men alla fall klarade oss, hade de trevligt och pratade igenom lite saker som vi kanske skulle hitta på och så.
efter det bjöd syrran ( Johanna ) och jag in några till oss för att ha Idol-kväll. Pappa och Lena är i stockholm och imorgon vid 6 åker dem till Kreta :) så vi har FF därför vi bjöd över några :)
sen kom jag ju på att jag hade läxa men ska inte plugga så mycket mera utan sova och sen läsa på, på bussen imorgon :)
nu ska jag se "shakespeare in love eller letters to Juliet" :)
God natt :*

jag är duktig och smart :L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0