måndag tjugonde september

Häääjsan :)

kom typ hem för ett tag sen, slutade vid halv fyra och så råkade jag somna en stund på bussen hem. Haha :)
hände inte så mycket idag, satt mest framför datorn på alla lektioner. Efter skolan tog jag bussen hem och väntade på stationen på min mamma. Träffade en gammal klasskamrat då, Jonathan. Han har varit saknad kan jag lova. Var riktigt roligt att prata med honom.

men sen åkte vi hem alla fall, vart bråk i bilen mellan mig och mamma. Varför är jag inte förvånad? Åh orkar inte med det hära mera. Snart blire att börja plugga, inte bara för mig. Utan åt en annan viss person. nämner inget namn. Aja skulle hjälpa till lite. Men nu tittar jag på disney och dricker te.
Ska börja plugga nu kanske.
Pööösshej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0