multimedia

sitter på lektion och vart klar med en grej i flash nästan först av alla :) HA!
jag är inte så blond som ni tror, fast det tog lite tid och så hjälpte jesper mig jääätte lite ;)
okej då, rätt mycket. men sak samma ;)
haaha jag är grym för det :)

ååhh snart slutar vi och så blire att ta bussen hem och åka hem med grannen :)
sköönt, slipper jag vänta i åtvid till 9, eftersom min mamma sak på föräldramöte här i stan.
blir att dra hem och plugga lite och fixa till kennys berättelse ;)
ska bli klar med den nu, igår vart det bara lite snabbt och slarvigt så idag ska jag lägga ner lite mera tid på den och bli klar :)

så blire att plugga för mig med.

Ha det bra :*

tintin & molly :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0