photoshop

Häj ;D

sitter i skolan med sofia och har photoshop. hela Olof gänget är typ sjuka förutom jag och sofia haha lite roligt ;)
dem har övergett oss :(
neejj! ;)

igår så firade jag och bääjbisen 3månader :d haaha tittade på film, åt godis&popcorn och myste lite :)
jääätte trevligt ;D
ska antagligen sova över där idag igen, och restan av veckan :D jääätte roligt, han praoar.

imorse vaknade jag av att kenny skulle upp, och han gav mig ingen hej då puss. vart jätte ledsen. men somnade om och så vaknade jag av mitt alarm. gjorde ordning mig och allt sen gick jag till station. tog sin lilla tid typ en halvtimme men de är bra motion ;)

träffade sofia i väntrummet och drog till skolan;D
har massa läxor så kanske inte kommer blogga så mycket på min fritid men får se ;)

Ha det bäst :*

sofia och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0