söndag

= pluggdag oftast för mig.

men idag åkte jag in till stan med pappa&lena, fick 3 par skor och 3 par trosor ;)
hittade lite små saker till mitt rum som jag behövde också. Så nu tror jag att jag nästan har allting ;)

efter stan åkte vi direkt till TDS mötet, "min" sång/dans grupp :)
hade det jätte roligt och fumlade upp massa idéer om vårat projket, sen vart det mys med film och duudis. Sen drog jag ut med malin en sväng. vi gick hem till mig och tittade klart på "The last song", sen vart det att plugga och packa.
Ska sova över hos Kenny :)

nu ska jag plugga vidare, har matte prov imorgon. önska mig lycka till :)
Baba :*

it takes two to take a picture ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0