yesterday

hann inte riktigt med att blogga igår, så skriver ett inlägg nu om igår :)
igår vaknade jag och kenny vid 7 tror jag, höll på att dö fatta inte att vi gick upp då faktiskt. men i fredags satt vi i löshåret och färgade, så gick inte och la oss så tidigt. Ae men Kenny hade crosstävling igår, tv-crossen. Var där med Jossan, skit roligt. vi satt och var flaggvakter gick väl rätt bra :) jag stod mest och tog kort på Kenny, haha roliga var att alla ramlade vid oss. Inte bra. Aja Kenny hamnade på 4:de plats. duktig bäääjbis :) <3

på kvällen var jag med malin och jossan och snackade massa, sen möte vi Jimmy och drog hem till mig och kollade på tv och så. Hade det jätte trevligt. sen stack Jimmy och Jossan hem så jag och Malin satte oss och tittade på "vampyrer suger" haha somnade tyvärr under filmen. Malin väckte mig inte när hon stack så vaknade vid 5 och såg att hon inte var här. sen skickade jag visst ett sms till Kenny och skrev massa söta saker xD haha trodde jag drömde aja så kan det gå. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0