Dagen:

Stack med anna ner till bysjön och slappa, såg ett par bada!:o dumma i hela huvudet fan! Lina kom dit lite senare och så drog vi till ica och köpte rulltårta, vindruvor och läsk :) träffade malin och felix en stund, sen satte vi oss nere vid bryggan och bara hängde. drog hem till anna för grillat så jäkla gotti! :D

lina åkte hem och jossan kom. gick på en promenad och pratade jätte mycket. stack till anna och tittade på film sen drog jossan hem och jag och anna vandrade ner mot peter, skulle pröva ett par converse så peter vet vilken storlek jag har i dem. ska få ett par :D

sen satte sig anna och jag vid en tåggrej och pratade hur länge som helst. skönt. skulle hem till anna och möte alex som vi stod och pratade med skit länge. var länge sen jag träffade henne:(
ringde pappa vid 10 så kom han och hämtade mig. så nu ligger jag i sängen och borde sova. skola imorgon. usch.
snyggt -.-
anna höll i mobilen medans jag försökte prata i den xD ahha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0