första skoldagen

inte först första men..ni fattar :)

första lektionen kom jag försent till eftersom att jag hoppar på kryckor not good.
slappade typ hela lektionen.
sen så drog vi på stan hade 2timmars håltimmar så gick runt på stan och tittade på kläder love it.
hittade ett par snygga jeans shorts som jag antagligen ska köpa imorgon :D
assome!
drog till maten och käkade, så glömde några bort mig -.- kan ju inte bära min egna bricka. kul.
men sen kom molly :) ängeln!
kom sent till svenskan också men det visste stoffe att jag skulle göra, satt och gjorde vindkraftsverk på lektionen :) fett söta!

jag slutade sen hade gympa egentligen men prata med sasha och jag behövde inte följa med. så åkte hem och packade på 10min så drog jag med bussen och träffade kenny. så nu är vi hemma hos honom, ska sova här.
JIPPI!

dem där ska jag köpa :D fula på bild men fett snygga på:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0