Inspirerad?

Jag har svårt att förstå när människor faktiskt menar vad dem säger. svårt att inse om dem bara säger det för att göra mig glad eller faktiskt för att dem menar det. jag har alltid fått höra från mina vänner hur fin hy jag har och igår sa Annas mamma att jag var jätte fin utan smink och hade fin hy. jag vart verkligen ställd då. hon har nog rätt faktiskt. jag har väldigt fin hy. det är inte många som kanske har fläckfri hy och jag borde nog vara stolt av att vara en av dem som faktiskt har det.

så, jag kommer inte att sminka mig om det inte är på fest, någon högtid eller för något väldigt speciellt. så där sa jag det!

fräknar och solbränd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0