Kennys farmor skrämmer mig (a).

haha kennys farmor som är sööt :)
hade varit nere vid garaget och när vi kommer upp står hon och väntar på oss. rätt förbanad på mig märkte man, hon stod och nästan skrek på mig och sa att om jag fortsätter försöka gå på mitt onda ben så kommer hon binda fast det i mitt andra ben. jaa så kan det gå xD men hon har rätt, får ju inte lägga någon tyngd på det onda benet men det är jobbigt att höppa fram och tillbaka. så när hon inte ser så gör jag det igen (a).

moohaha, nej fy vad elak jag är. hon har ju en poäng, vill inte att det ska bli värre. men får så jäkla ont i händerna -.- kenny är nere och räknar matte och nu ska jag se på MEGAMIND! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0