min blogg rasar..

inte ok. haha men ska berätta om torsdags och fredags :)

ni märkte ju att jag skulle plugga hos tintin gjorde det. trevligt. bara att jag kunde inte vara där så länge skulle lämna en väska med mina grejer till kenny på rese för att slippa dra med dem på fredagen. så när jag ska åka från tintin är bussen försenad. skulle komma kvart i men kom 17 över. bra. så skyndade mig, hann inte med bussen. så kenny sa att jag kunde sova hos honom vilket jag då gjorde :)

igår var en så grym och underbardag. fast på morgonen var jag tvungen att gå upp vid 7 och jag börjar 12. inte kul. haha men satt i skolan och läste och så. kul ändå. några i min klass hade haft språk på morgonen så umgicks lite med dem. sen kom mina tjejer ;D haha och så drog vi till maten. sen så pratade vi om valborg och jag ska ju till tranås idag då:) och nästan ALLA tjejer från klassen ska dit. är så himla lycklig love it. asså det är ändå inte så grupperat men det känns som man inte träffas så mycket och så. jag är fett taggad.

efter skolan gick jag, charlotte och sofia till charlottes kompis väntade en evighet på att han skulle komma. vi drog därifrån vid halv sex. kenny var inte så glad som fick vänta på mig (a).
men vi stack hem och så somnade vi vid 12 halv 1. grymt tidigt.

vet inte hur man ändrar kennys webcam :s så blir en halvdålig bild xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0