Spenderade kvällen med Kenny.

hann inte direkt blogga så mycket igår, var hos kenny umgicks med honom eftersom att vi firar 10månader idag.
när vi kom hem till kenny igår så gömde han påskägget för mig och så fick jag leta. letade i ungefär 30min eller något fick fett panik. han har ju typ två rum så det är ju sjukt svårt. men jag hittade tillslut, låg i hans vinterjacka. och jag hade varit på den typ 1000gånger -.-

käkade massa godis, åkte moppe och tittade på film :)
myyysigt. jag fick köra moppe :D kenny var fett rädd hela tiden, sucker. åkte som ett fyllo! :D hhaa :)
tittade på spindelmannen fett grymt. somnade vid 12 tror jag :s

imorse hade jag kommit över till kennys sida av sängen, myspys. låg och höll om honom. sen skulle han på toa men kom upp med frukost till mig :D fett söt. kennys mamma skjutsade in oss till stan och så drog jag vidare till sofia där molly och tintin också var. sen drog vi in till stan en stund och sen till skolan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0