Igår/idag

igår så ringde kenny mig på sista lektionen, var skit söt och frågade om jag ville sova hos honom igen. så åkte hem till honom efter skolan. vart att åka direkt tillbaka till stan typ. skulle till crossbanan och tända ett ljus för Johan. sen skulle kenny övningsköra med motorcykeln så skulle jag och kennys mamma gå på stan, precis när vi kommer in i parkeringshuset och hittar en plats ringer kenny och säger att han inte hade de idag. så var bara att åka tillbaka och hämta honom. åkte till ica och handla lite för kvällen. satte oss och pluggade lite, spelade black ops och så duschade jag. hjälpte kenny med läxan tillslut -.-

idag är kenny och jag sjuka. har skit ont och vita prickar i halsen.
kenny hade körlektion idag och kennys mamma skjutsade mig till skolan men orkade inte, har så ont.
haha är inte alls förvånad, kenny sa att han hade ont i halsen, skulle inte hållt på och pussa på han :(
har han ont i halsen får jag inte bara ont i halsen utan jag får hela skiten. Halsfluss och körtelfeber.
FUCK!
kanske ska till vårdcentralen snart.
Seee yah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0