Livet är bra orättvist.

Jag vet inte hur jag ska skriva det här..
jag bloggade inte igår så mycket, fick reda på en sak som hade hänt när jag var hos kenny.
sovde där, mådde skit dåligt och alla grät.

igår på nyheterna berättade dem att en 15-årig kille hade dött när han kört SM i Västerås, han hade tydligen ramlat och blivit överkörd av 10 crossförare.
Hans liv gick inte ens att rädda.

Den killen Johan Remmelg, var Kennys crosskompis och även en granne.
kenny tog det hårt, kennys pappa tog det också jäkligt hårt och jag började gråta för att de människor jag tycker om mest var ledsna. Jag vet inte vad jag mer ska säga än att VILA I FRID fast jag inte kände dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0