Skyll på mig.

haha god dagens :D
tänkte blogga när jag kom hem i fredags men tänkte att jag säkert skulle skriva något dumt, vart lite för mycket i fredags kanske (a). haha hade fett roligt i alla fall. haha åkte ju hem till charlotte innan och käkade pizza och fixade oss. tog bussen till tintin och började föra. Var lite segt i början men sen så släppte det. var några utbytesstudenter? på balkongen ovanför oss. några stack dit men jag var kvar med charlotte och ellen.
men sen så skriker dem ner att vi ska komma upp så var tvungna. haha JAG VAR EN TYPISK SVENSK! blond och blåögd. jag fick prata lite tyska också haha och massa engelska!
skulle dra in till stan sen och möte katedral nollor, HATA HATA HATA KATEDRAL!
träffade våra små nollor på stan, dem var såå söööta! :D
pratade massa med dem, sen vid halv 1 drog jag, charlotte, alexandra och emelie till station och åkte hem.

Kenny och dem hämta mig på rese så åkte vi till kenny. han hade ju massa vänner över för att dem lanade. snacka om att jag önska att han inte hade lanat -.- la mig direkt i sängen helt jäkla slut. hahaha :D
hände nog inte så mycket mer. så det hände i fredags, har tyvärr ingen bild -.-
så det får duga med bilder på mig xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0