Torsdag...snart fredag!

God dagens!
fick typ damp imorse på bussen, kom nästan försent till skolan, hade rödljus HELA vägen till Linköping, fett mycket damp. Asså busschauffören stannade när de va grönt för honom och massa skit.
som tur var väntade sofia och ellen på mig, så vi hade samhällskunskap rätt roligt. snackade mest bort hela lektionen. så hade vi gympa, men har ont i mina knän så kunde inte vara med. men nästa väcka blir det vollyboll! :D fett kul!

sprang som fan till maten för att vi hade bara 45min på oss att äta. men käkade på typ 10min. snacka om hetsäta.
hann till ASL där vi bara satt och snackade. slutade vid 12.45 men min buss går bara halv. så var tvungen att vänta. kollade på nollorna och pratade skit med andy och tintin. haha fett kul! :D
drog till pappa en sväng och så kom mamma och hämta mig så nu sitter jag här och gör NADA!

har tråkigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0