Vart firad

så vart lite firad förut. fyller ju år på fredag egentligen men pappas släktingar kunde inte ses efter så vart firad idag:)
fick en fin tavla med ett hjärta på och så massa pengar. sparar ju nu för att jag ska utomlands nästa sommar :)

drog ut sen för att träffa malin och theresa och se på nollningen. dem var där innan mig så ringer malin precis när jag kommer utanför dörren och bara: spring julia vi rör oss! haha så började springa och då så vrider jag knätt smart julia jäkligt smart men fortsatte springa. kom till vårdcentralen och såg dem så vart att springa igen haaha hann ifatt dem alla fall :) träffade lite folk jag kände men nollningen var inte så länge för 3:orna började bråka så dem sa att nollningen var slut.
så vi drog hemåt. så nu ska jag sova.
för imorgon är de skolfoto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0