Back to school

Måndag och snart är det lov!
wiiiie!
den här dagen har varit rätt soft, började med sam där vi inte gjorde så mycket.
redovisade en grej och nu är den grejen borta från "rester".
Sen på mediekommunikationen så vart det "film", fett soft. Och sista lektionen var historia hade ett semunarium? och det tog 5min. så fick sluta.
dock ska jag vänta på bussen som tar mig till svistad där kenny och hans pappa hämtar mig.
fick ju inte gå hem till kenny eftersom att det är kallt och snöar lite?

alex drog nyss och skulle möta upp en kille, så bara lilla jag kvar.
visst överlever, blir lite matte pluggande inför provet imorgon.
blir att åka hem till kenny och bara mysa och tjocka oss! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0