Inte min dag idag

slutade halv 3 och åkte hem, hade 7min på mig att packa om och springa ner till bussen och självklart uppehåller pappa mig och när jag är på väg till bussen så missar jag den precis.
gick hem till pappa och kollade nya bussar, gick en om en halvtimme. så stannade hos pappa och fixade mig lite. gick ner till bussen 5min innan bussen gick, stod där och så ringde jag lena som var på väg hem från jobbet och frågade om hon såg en 30 buss åka förbi eller så, självklart gjorde hon de. bra. den här gången gick jag inte hem utan väntade på bussen i 30min. missade den inte (a).

sen när jag kommer till rese i stan, ser jag att jag missat tåget men där på tavlan står det att det är försenat, så jag hann! iiihhihih :D
men fick sitta och vänta på station på kenny, segast.se
Gick till ica och köpte mat och så åkte vi hem :)
Sitter och tittar på "2½ men" grymt bra och kenny halvsover -.-

aja skolavslutning imorgon! Yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0