JULLOV!

äntligen haha:)
helt onödigt att dra till skolan igår, fanns typ ingenting att göra. gick mest runt och tråkade sönder.
men var sjukt jobbigt att säga hejdå till klasskamraterna :(

åkte hem till alex med tjejerna, hade jätte mysigt :)
gjorde toast och snackade, byte även presenter. jag fick en ny tungpiercing och en ansiktsmask :D
sen gick vi och lämnade alexs lillasyster hos en kompis och så vandrade vi och handlade massa inför tacosen.
kollade på "ensam hemma" och "kyss mig" sjukt bra filmer men kyss mig var sjukt jobbig att se på.

imorse så käkade vi frulle och gjorde ordning oss, hoppade in i duschen snabbt och så drog vi till tåget.
och nu är jag hemma hos kenny, har varit här ett tag men men ;D
ska väl åka in till stan och så lämna motivet till kennys tattoo.
PÖÖSS:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0