Tisdag

Hej.
glömde skriva något igår, spenderade dagen/kvällen/natten hemma hos kenny.
gick 3km från station till kenny, ibland är jag för duktig :D
dock så somnade jag på hans sida i sängen så fort jag bara la mig.
vaknade av att kenny väckte mig och vart lite bubbig på att jag låg där. Kenny hade inte sovit på 36timmar heller så han var tråkig och la sig jätte tidigt :(

jag satt uppe till 12 och pluggade lite :)
fast somnade ganska snabbt, sov bara 3 timmar i söndags. 

vaknade imorse av att kenny var lite puttignuttig, han vägrade gå upp så missade första tåget. vilket innebar att jag kom försent -.-
aja sånt som händer, hann alla fall med redovisningen så det är borta. skönt.

mamma är fortfarande i London, så Johanna och jag är ensamma hemma. göött.
fast ganska ensamt. fast vi har lagat mat tillsammans och tittat på en serie tsm. men hon gick och la sig för ett tag sen. hon ska upp vid 5 och jobba.

ska väl se på "twilight" nu eftersom att DH inte går -.-
sen ska jag packa, ska till kenny imorgon. inte förvånade? inte jag heller ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0