A-L-D-R-I-G-M-E-R-A

så låter det jämnt, men så blir det bara mer och mer.
festen igår var grym, jag kom först haha var lite meningen, sen kom jb också och då började vi spela förfest spelet, skit roligt :D

sen när mer folk kom körde vi "beer pong" tror jag det heter ;D man delar upp sig i två lag och så ställer man sig på varsin sida av bordet så ställer man upp sex glas som en pyramid med någon dricka i, sen har man två pingisbollar så ska man försöka träffa motspelarnas glas genom att studsa eller bara kasta den i ett glas och om den prickar så får man ta bort det glaset och dricka upp det. Den som röjer undan motståndarens glas först vinner :D
Lina och jag körde i lag och vi var rätt grymma! ;D

efter det vart det massa dans på dansgolvet. helt stört och man får inte sätta sig ner om man är trött för då blir man dragen till golvet. haha fett roligt var det alla fall :) åkte hem vid 2 tror jag men somnade inte förens 3. Lina sov hos mig, stackarn asså :s hon mådde inte så jätte bra och vi vaknade vid 5 och 6 kunde inte somna. Lina åkte hem vid 6 tror jag, för hon mådde inte bra:(

har inga bilder men emma hade med sig kameran så snor lite från hennes blogg kanske ;D
nu ska jag göra ordning mig och packa, drar till Kenny idag :)

Kommentarer
Postat av: Emmapemma

festen av stört rolig!!!! :D så kul att du kom, nästa gång får du dra med dig Kenny också. Det finns bilder på bloggen redan så det är bara att ta därifrån. :) puss på dig sis <3

2011-02-27 @ 14:16:28
URL: http://stillunwritten.blogg.se/
Postat av: l!na

svin kul var det! och tack igen julia för jag fick sova hos dig (var ju en pain-friend kändes det som...) <3

2011-02-27 @ 17:29:56
URL: http://littlesoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0